Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017

«Με παρενόχλησε σεξουαλικά και τον χαστούκισα!» - Η εξομολόγηση Ελληνίδας ηθοποιού που συγκλονίζει!

Είναι αριστοκρατική, φινετσάτη, μια “Κυρά” της Κρήτης που τιμά και λατρεύει το νησί της. Η Μαρία Τζομπανάκη δεν
χρειάζεται συστάσεις, είναι μια σπουδαία ηθοποιός, μια γοητευτική γυναίκα που πατά γερά στα πόδια της, καμαρώνει για τον μονάκριβο γιο της Ορφέα Αυγουστίδη, ζει την κάθε στιγμή και ρουφά το νέκταρ της ζωής, ενώ χάνεται στο απέραντο γαλάζιο στις ερημικές παραλίες του νησιού της, κολυμπώντας στο Λιβυκό Πέλαγος… Οι φίλοι της την αγαπούν, οι άντρες τη λατρεύουν και θέλησαν πολλές φορές να σκλαβωθούν στον έρωτά της, ενώ εκείνη γυρνούσε πεισματικά την πλάτη αν δεν ένιωθε την πραγματική αγάπη.
Η Μαρία Τζομπανάκη είναι σαν μικρό παιδί… Σε αυτήν μας τη συνάντηση τα είπαμε σαν δυο καλοί φίλοι όπως παλιά, τότε που σε κάποιο τηλεοπτικό πλατό ο γιος της, ως έφηβος, τη συνόδευε και εκείνη ως άλλη “Μάγισσα της Σμύρνης” ή ως “Μπέτυ” στους “Παντρεμένους έχουν ψυχή” ζούσε τη μεγάλη επιτυχία. Στο πρώτο κλικ του φωτογράφου τα μάτια της άλλαξαν, πέταξαν φωτιές και μεταμορφώθηκε σε μια μοιραία γυναίκα, έτοιμη να φλερτάρει και να κατακτήσει το φακό. Ένας σπουδαίος άνθρωπος που του αρέσει να του μιλούν στον ενικό, αγαπά να κάνει δώρα, να μοιράζει αγάπη και να μυρίζει τον βασιλικό και το αγιόκλημα στο κτήμα της στην Κρήτη.


Σας φλερτάρουν εύκολα ή σας φοβούνται;
Από έφηβη ένιωθα πως τ’ αγόρια είτε παρεξηγούσαν τη φιλική συμπεριφορά μου είτε δυσανασχετούσαν με την ανεξαρτησία μου και τη σιγουριά μου για το τι θέλω. Εκείνο που ξέρω είναι πως οι συνομήλικοί μου με φοβούνται. Οι νεότεροι άντρες είναι πιο θαρραλέοι στο φλερτ.

Έχετε πέσει θύμα της αντρικής γοητείας;
Δεν έχω πέσει θύμα γοητείας κανενός, αλλά της κακής μου επιλογής στο παρελθόν. Και της απειρίας μου.

Την απιστία τη συγχωρείτε;
Απιστία για μένα ήταν και είναι το ψέμα. Αυτό δεν το συγχωρώ. Είναι προσβολή. Είτε ανάμεσα στα ζευγάρια είτε ανάμεσα σε φίλους.
Σεξουαλική παρενόχληση, άκομψο φλερτ έχετε δεχτεί;
Ναι και τα δύο. Μικρή απαντούσα με χαστούκι κι έφευγα. Λέγανε “το “κρι κρι” δίνει σφαλιάρες!”. Μου έχουν συμβεί και σπάνια δύσκολες καταστάσεις… εμμονικοί άνθρωποι που ξεπέρασαν κάθε όριο. Ένας, από τις τέσσερις τέτοιες περιπτώσεις που έχω ζήσει, με κυνηγούσε πολλά χρόνια, από κοριτσάκι στην Κρήτη. Φαντασίωνε απίστευτες προσδοκίες από μένα, χωρίς να έχουμε ανταλλάξει ποτέ κουβέντα. Κατέληξε πολύ άσχημα δυστυχώς… Ξέρεις Γιώργο, έχω μεγάλη αγάπη στους ανθρώπους και επειδή μεγάλωσα με πολλά αγόρια στο σπίτι, αυτό με έκανε από παιδί να συμπεριφέρομαι με άνεση και πολύ φιλικά στους άντρες. Τούτο, όμως, μέχρι και σήμερα έχει γίνει εστία παρεξήγησης… Όποτε έχω πέσει από τα σύννεφα, είναι κυρίως γιατί άντρες που ένιωθα γι’ αυτούς ξεκάθαρα φιλία και μόνο γίνονταν εχθρικοί όταν αρνιόμουν τον έρωτά τους…





Πηγή: youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου